ЧаПи (Часто Задавані Питання)
Найчастіше задавані питання та відповіді
Нижче наводимо кілька десятків найчастіше задаваних питань разом з відповідями. Якщо ці питання та відповіді не вирішують усіх сумнівів, просимо звернутись поштою на адресу sklep@rockworld.pl або телефоном на номер 883 4747 729 у робочі дні з 11.00 до 18.00, у суботу з 8.00 до 13.00.
Питання щодо наявності товару та способу оплати за замовлення:
1. Що означає кнопка "Купити", а що "Замовити"?
Відповідь: Продукти з кнопкою "купити" є на складі, продукти з кнопкою "замовити" є продуктами, що замовляються "на замовлення", тобто ми замовляємо такий товар під конкретне замовлення клієнта.
2. Що означає статус наявності "Є", "Доступний", а що "На замовлення"?
Відповідь:
Є - продукти із статусом "є" знаходяться у нас на складі. Ми навіть вказуємо яка кількість даного продукту є на нашому складі - ви можете купити ці продукти будь-якою формою оплати (післяплатою, переказом, розстрочкою).
Доступний - продукти зі статусом "доступний" - ви можете їх купити будь-яку кількість, проте час очікування на відправку залежить від того, чи вони знаходяться на нашому, чи зовнішньому складі, а також від кількості замовлених продуктів. Наприклад, якщо доступні 2 продукти, а ви замовите 3 одиниці, замовлення може мати затримку у доставці, або бути розділене на 2 пакунки, з яких перша відправляється негайно після розміщення замовлення, а друга після привезення бракуючої одиниці зі зовнішнього складу. Продукти з цим статусом ви можете купити будь-якою формою оплати (післяплатою, переказом, розстрочкою).
На замовлення - продукти зі статусом "на замовлення" замовляються під конкретне замовлення клієнта - ви можете купити ці продукти лише за передоплатою, вносячи 100% завдатку (ви також можете купити такі продукти у системі розстрочки)
3. Який час очікування на продукти "є"?
Відповідь: Переважна більшість продуктів із статусом "є" відправляються того ж дня або протягом 24 годин з моменту замовлення. Проте трапляються періоди, коли накопичуються замовлення, тоді магазин автоматично інформує, що відправка товару може затягнутися наприклад на 48 годин з моменту замовлення.
4. Який час очікування на продукти із статусом наявності "доступний"?
Відповідь: Переважна більшість продуктів із статусом "доступний" відправляється приблизно за 2-5 робочих днів з моменту розміщення замовлення. Проте існують продукти, на які час очікування трохи довший, хоча він не повинен перевищувати 14 днів.
5. Який час очікування на продукти із статусом наявності "на замовлення"?
Відповідь: Переважна більшість продуктів на замовлення відправляються від 2 до 14 днів з моменту замовлення. Проте існують продукти, на які час очікування є довшим. Якщо так є, він описаний поруч із статусом складської наявності даного продукту, або в описі змісту.
6. Чому біля товару є сіра кнопка "немає товару"?
Відповідь: Здається, що товар, який зазвичай маємо на складі, розпроданий, і система змінила йому складський статус на "немає товару".
7. Чому не можу додати товар до кошика?
Відповідь: Здається, що ви хочете купити товар, якого в даний момент немає на складі. Ви можете записатись на відстеження продукту (надати свій електронний адрес), у момент отримання поставки цього товару ви будете про це автоматично повідомлені.
8. Чому в списку вибору немає всіх доступних продуктів, які відповідають опису?
Відповідь: Здається, що ви хочете купити версію товару, якого в даний момент немає на складі. Ви можете записатись на відстеження продукту (надати свій електронний адрес), у момент отримання поставки цієї версії товару ви будете про це автоматично повідомлені.
9. Чи на певно товар, який я замовив, є доступний на складі?
Відповідь: У 99% випадків товар, який має статус "є", знаходиться на складі. 1% залишаємо на складські помилки та ситуації, коли товар пошкоджується, тому ми не можемо відправити товар повної вартості. Якщо така ситуація виникає, ми зв'язуємось із клієнтом, щоб вирішити подальший хід дій.
10. Чи мушу я реєструватися/створювати обліковий запис, щоб зробити покупки?
Відповідь: Ні. Не обов'язково реєструватися, щоб розмістити замовлення в нашому магазині. Проте створення облікового запису дасть вам вимірні переваги - кожний користувач, що робить покупки, бере участь у програмі лояльності Carp-Coins (накопичує пункти, які може обміняти на призи - див. правила акції), а завдяки історії покупок будує свій статус клієнта, який дозволяє отримати знижку на покупки, можливість безкоштовної доставки, чи навіть торгуватися за ціни! Зареєстровані клієнти також не мусять вводити адресні дані при наступних замовленнях, можуть стежити за статусом свого замовлення у реальному часі, а також мають доступ до історії раніше реалізованих замовлень.
11. Чи є мінімальна сума замовлення?
Відповідь: Немає вимоги мінімальної суми замовлення.
12. Чи можу я заплатити за покупки в інтернет-магазині кредитною картою?
Відповідь: Так. Наразі платежі картками Visa та Maestro реалізовані через систему PayU.
13. Чи можу я заплатити за покупки кур'єру при доставці або переказом, щоб мені не довелось мати готові гроші для кур'єра?
Відповідь: Так. Можливі обидві форми оплати. Форму оплати за покупки вибирається на 2 етапі кошика.
14. Чи можу я купити у розстрочку?
Відповідь: Так. Продаж у розстрочку доступний для замовлень від 150 злотих і обслуговується системою Розстрочки Santander. Банком, що реалізує є santander consumer. Процедура може відбуватися повністю онлайн від заповнення кредитної заявки до кредитного рішення за близько 15 хвилин!!! Детально система розстрочки описана в розділі Як купити у розстрочку?
15. Не знаю, чи оплата переказом або PayU пройшла належним чином. Що мені робити?
Відповідь: Прошу зачекати та перевірити, чи в разі оплати переказом на рахунку була зарахована операція. Якщо ні, просимо зв'язатися з обслуговуванням магазину поштою sklep@rockworld.pl або по телефону за номером: 883 474 729 та описати ситуацію. Спільно визначимо подальший хід дій, задовільний для кожної з сторін.
16. Не знаю, що відбувається з моїм замовленням. Що мені робити?
Відповідь: Усі замовлення проходять через 4 статуси "нове замовлення", "замовлення підтверджене", "замовлення у процесі" та замовлення "реалізоване". Про кожну зміну статусу та актуальному прогресі у реалізації замовлення клієнт інформується автоматично відправленою електронною листів