Карповий Магазин ROCKWORLD
Чому ROCKWORLD це Магазин для Карпятників?
Запрошую всіх ознайомитися з короткою історією створення магазину.
Походження магазину для карпятників ROCKWORLD
Ідея відкриття магазину з продукцією, присвяченою карпятникам, зародилася зовсім випадково. Rockworld як компанія стартувала у 2004 році як додаткова діяльність, яка мала втілити в життя ідею продажу екологічних важків для риболовлі, виготовлених з природного каміння. Справа кам'яних важків здалася мені дуже цікавою з двох причин. По-перше, будучи карпятником, я ніколи не був байдужий до долі риб, що мешкають у наших водах. Від самого початку карпятництва я намагався якнайменше впливати на їх природне середовище. Тому заміна свинцевих важків на кам'яні здавалася мені гарним кроком. По-друге - виробництво кам'яних важків мало низький поріг вартості входу на ринок - що теж мало значення в ситуації, коли вся зарплата з основного місця роботи вистачала лише на запрошення дівчини в кіно, на вечерю, кілька походів на пиво, доїзд на роботу і дві карпові сидіння :).
Швидко проведений аналіз SWOT підтвердив, що є шанс на успіх, і тому швидке рішення - кілька документів у Міській Раді і зародилася компанія :).
Почалася боротьба з входженням на ринок і переконанням перших контрагентів. Я розпочав співпрацю з двома дистриб'юторами, з якими розраховувався "товар у обмін на товар". Я продавав їм важки, а вони продавали мені у розрахунку рибальське спорядження, яким торгували :) Таким чином на сайті, який спочатку мав просувати та продавати кам'яні важки, почали з'являтися інші рибальські товари. Враховуючи, що в той період єдиними рибами в колі моїх інтересів були карпи, природним діянням було вибирання в бартері товару з карповим акцентом. Так з'явився Інтернет-Магазин для Карпятників www.ROCKWORLD.pl.
Розвиток магазину
Оскільки на постійній роботі я просувався з хлопця, що робить накази, на графічного дизайнера, у мене був інструмент і фах в руках для додаткового заробітку, і кожні зароблені гроші я вкладав у розвиток магазину. Тоді я встановив перші контакти з англійськими та чеськими виробниками. Почалася важка праця на непростому ринку. У початкових етапах функціонування магазину якість послуг кур'єрських служб залишала бажати кращого, а ціни за ці послуги були космічно високі.
Першими брендами, з якими ми розпочали співпрацю, були Master Carp, чеський Chytil, а також англійський BCUK. Наступними виробниками, які з’явилися на наших полицях, були Korda, Rod Hutchinson, Solar, Mainline, Delkim, DynamiteBaits, Duncaen і, звичайно, Tandem Baits.
Наступним великим кроком стало знайомство з Лібором Хробоком, тодішнім дистриб'ютором чеського бренду JetFish, і встановлення співпраці, а також перші поставки таких брендів як Nutrabaits чи Fox.
Перший працівник та відкриття стаціонарного магазину
У міру збільшення асортименту обов'язків ставало все більше швидкими темпами, спочатку через розвиток магазину, але й через рішення про створення нової компанії у формі товариства, яке й досі займається графікою, щоб не постраждала якість обслуговування магазину, я мусив ухвалити рішення про наймання першого працівника. Це був час, коли всі прибутки з магазину я вкладав у просування магазину та на зарплату працівнику, з іншого боку, зароблені в новій компанії гроші допомогли розширити асортимент. Таким чином до нашого асортименту потрапили наступні бренди, такі як CCMoore, Gardner, GLT, KArel Nikl та EnterpriseTackle.
Коли склад, у якому ми вели інтернет-магазин, луснув по швах і ми більше не могли належно функціонувати, було ухвалено рішення про відкриття стаціонарного магазину. Стаціонарний магазин - це нові виклики та новий досвід безпосереднього контакту з клієнтом.
Здобуття титулу Чемпіона Польщі та новий механізм інтернет-магазину
Наступним важливим кроком було рішення змінити механізм магазину на спеціалізований механізм, призначений спеціально для нашого замовлення. Це призвело до значного стрибка продуктивності обслуговування магазину та, відповідно, можливостей подальшого розвитку.
Несумнівно, до подальшого зростання впізнаваності магазину також сприяв титул Чемпіона Польщі, який мені вдалося здобути у 2013 році. Титул та весь надзвичайно успішний сезон я також завдячую братові Стефану, який супроводжував мене на кожних змаганнях у цьому надзвичайно успішному змагальному сезоні. Ми стартували на трьох змаганнях і на кожних з них здобули перше місце, а на двох додатково зловили найбільшу рибу! Було чим пишатися :)!
Переїзд стаціонарного магазину
Майже через чотири роки функціонування стаціонарного магазину настав час для зміни локації. Ми знайшли нове, більше приміщення кращого стандарту, з кращим розташуванням кімнат і більшим парковкою для клієнтів. Ми також додали в асортимент наступні бренди, зокрема: CarpOnly, Nash, Prologic, NanoBaits, SBS, Massive Baits Kolibri, Bark, Ehmans, Trakker, Sticky Baits та FishFood. Однак, вже через кілька років і це приміщення виявилося замалим для наших потреб. Було ухвалено рішення про чергову зміну, цього разу ми переїхали вже «до себе». Зараз rockworld це 500 м2 стаціонарного магазину і майже 300 м2 додаткового складу, а також більше двадцятиособовий колектив. Ви знайдете нас у Рацибожі на вулиці Миколая 9а.
Наші плани та цілі на майбутнє
Ми далі інтенсивно працюємо над розвитком магазину, покращенням якості послуг та розширенням пропозиції, щоб відповідати вимогам та очікуванням наших клієнтів. Без сумніву, найбільшу силу та мотивацію до дальшої діяльності дають нам позитивні відгуки наших клієнтів та можливість знайомства з новими, цікавими людьми так само запальними за карпятництвом як і ми, які вміють отримувати задоволення від карпових сидінь у прекрасних обставинах природи.
З карповими вітаннями,
Лукаш Павлік
PS. До зустрічі на воді! :)